Ride

by Pu$$y-Cow

supported by
/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $5 USD  or more

     

1.
02:34
2.
00:58
3.
01:18
4.
5.
00:48
6.
7.
8.
9.
10.
01:19
11.
02:05
12.
01:07
13.
02:42
14.
01:17

credits

released October 15, 2012

tags

license

all rights reserved

about

Pu$$y-Cow Los Angeles, California

We are four dudes with very differing tastes. We can all agree that we like Mexican food. Chissum hates cheese and loves Paul McCartney. The rest of us thinks he has it backwards.

contact / help

Contact Pu$$y-Cow

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Taco-Chariot
Wanna go out. Kill my dog for Satan
So much fun. Throw them in the oven
Sleazy Rock n' roll sacrifice
Watch the appliances slice n dice
POW POW
Feel the sauce burn my throat
Take another drink for a second coat
and we'll ride ride ride

Ride the Taco Chariot
Ride it Tonight
Ride the Taco Chariot
No need to be polite

Salamanders smashed under my wheels
So much trauma/drama for a healthy meal
Maximum R&B overdrive
Grab authority and skin it alive
POW POW
Feel the sauce burn my throat
Take another drink for a second coat
and we'll ride ride ride

Ride the Taco Chariot
Ride it Tonight
Ride the Taco Chariot
No need to be polite
Track Name: The Same
Drugs. Bitch. Nuts. Cats.

First girlfriend's on drugs. Second was on drugs
13 years later and they all were on drugs
First girlfriend was a bitch. Second was a bitch.
13 years later and they all were a bitch.

They're all the Same
The Same as the first. Boy, I'm lucky all my lines are well rehearsed.

First girlfriend's was nuts. Second was nuts.
13 years later and they all were fucking bonkers.
First girlfriend had cats. Second had cats.
13 years later and I still take claritan.

They're all the Same
The Same as the first. Boy, I'm lucky all my lines are well rehearsed.

Different Body. Different Head.
Same actions and idiosyncrasies
My relationships are reruns like Wally and the Beav.
Track Name: Crazy Gideon
Crazy Gideon cheated me again
Tried to act like my best friend
Sold me appliances that were sub-par
Electrocuted by a remote control car
Sold me a toaster and called it a microwave
Tried to get a tv. Wound up with a robot slave
Crazy Gideon a shyster crook. Who knows how much money he took.

Dishonest TV personality
Getting by on minor technicalities
Crazy Gideon's a liar but he ain't insane

I'll never go back to your store.
Don't care if I have to pay more.
Just want my money back
Next time I'm going to Radio Shack.

La la la

Dishonest TV personality
Getting by on minor technicalities
Crazy Gideon's a liar but he ain't insane

Shyster
Track Name: Kick Your Sister in the Chin
Swing your tail little moo cow
Swing that tail to and fro
Oh I wanted to fuck you but you're fucking Jethro
Now I hate Jethro. He stole my bovine.
Jethro, I'll get even for fucking her from behind

Kick Your Sister in the Chin
Do it over again
Cut your dick off the easy way
Kick your Sister in the Chin

Now that you're castrated.
On your sister's gums and tooth
Have a turn at my cow. Get a BJ from your sister, Ruth
Track Name: Tweaker Dave
Tweaker Dave
Everyone knows Tweaker Dave

He'll steal your wallet and help you look for it.
He is from Riverside and doesn't give a shit.
Track Name: I'd Be Your Stalker
Meant to call you at work the other day
Couldn't think of anything creep to say
Meant to call you without letting you know
but the Simpsons are my favorite show

Every day I take the pledge to push you a little bit closer to the edge
You will be mine. You will see.
Whether or not you want to be

Baby I'd be Your Stalker
But I'm afraid of commitment

Every breath you take I should be watching you
Much rather go out have a beer or two
Wanna drink your bath water
but I also wanna drink hers and hers

20 push ups a day to throw a brick through your window
is too much work if you always say no
You will be mine. You will see.
Whether or not you want to be

Baby I'd be Your Stalker
But I'm afraid of commitment
Track Name: Jesus Ain't my Goalie
this should be easy to figure out.

Jesus Saves
Gretzky rebounds
Score!
Track Name: Asshole Colossus
walking around with you
and sky is so blue
and we're so happy
cuz it's you and me
so so so happy

I am the Asshole Colossus
a stubborn motherfuck
arrogant in my imperfection
the man you should distrust

put on your Easter bonnet so that I may come up on it
If you got it. you should flaunt it
if you don't, I don't care, dirty game of truth or dare.

I am the Asshole Colossus
a stubborn motherfuck
animal magnetism
worship, yeah, you must.

set that long skirt ablaze.
tie you up. leave you for days
put the rabbis in a craze
if you don't, I don't care, your best side's your underwear.
Track Name: Sunset Junction
I need some sleep so i can function Sunset Junction
Getting sick and I need the rest. Gotta perform in Budapest
I mean, Sunset Junction
DayQuil, Visine, Pudding and Pie,
Kiss this hocking cold goodbye
Sunday's coming Gotta be at my best.
Kick out the Jam in Budapest.
I mean, Sunset Junction

Diddles

Pu$$y-Cow, we're gonna drink up until we're done.
The sorest throat in town won't be spoiling all the fun
A cover tune or a special guest or rocking ourselves in Budapest
I mean, Sunset Junction

Diddles

Top o' the morning to you all
I got the bat if you got the ball
Track Name: Jello Biafra
Watching super bowl the other day.
People selling things and to my dismay
War's being sponsored by the King of Beers
Sounds like all the old liberal fears
are coming true

Who knew Jello Biafra would be right?
Always blew him off and ignored him
Who knew Jello Biafra would be right?
Much to our chagrin, he's shown them

Watching the news the other night
Something gave me a terrible fright
If you breasts, the terrorists will win
More blood and gore on your CNN
This just in

Who knew Jello Biafra would be right?
Always blew him off and ignored him
Who knew Jello Biafra would be right?
Much to our chagrin, he's shown them

J-E-L-L-O
Just don't know to be happy for you or sad for us
B-I-A-F-R-A
I guess you'd say,"Become the media. Fight for justice"
Track Name: Me & Ice-T
Coolin at the pad
Feeling good
Listening to "There goes the neighborhood"
Fell asleep while it was playing
Had a dream
Know what I'm saying?
Suddenly it was 1991
There was Ice-T
Holdin' a gun
Handed me a pistol and clip
Ice-T said, "Let's start some shit"
Both of our weapons
Strapped to our side
Rolled down Sunset in his fresh ride
"Original Gangsta" cranked at 11
Paid a visit to Chuckie Heston

Sent Moses to his promised land
Pried the gun from his cold dead hands
We were on a shooting spree
Story of me and Ice-T

Who's that in the long car chase?
Who's shooting pigs in the face?
That's me and Ice-T

Who's that pimping a sweet ass bitch?
Who hates the bloods but loves the crips?
That's me and Ice-T

and feelin good was good enough for me
good enough for me and Ice Motherfucking T
Track Name: Do the Clap
Woke up this morning.
Something coming out my dick
Had to go down to the local clinic

Do The Clap
Everybody's doing it.

Doctor Doctor
Can't you see
Why oh why does it hurt when I pee

Do The Clap
Everybody's doing it.

Pill 1 Pill 2 Pill 3 Pill 4
Shot in the ass
Go fuck some more

FACT: Chissum is a guitar God. You can't touch his solos without burning your digits.
Track Name: Twenty-Seven
Drank like Janis but I'm not a Genius
Got Shot like Kurt but I'm not hurt
Did more psychedelics than Jim and Jimi combined
I guess it just wasn't my time

Not the voice of a generation
Not gonna die at 27
Rockstar death age no more
Gonna be a joke and a dinosaur

Live the rock n' roll dream
Lose the money in a scheme
Lots of drugs. Lots of chicks
My own behind the music

Albums with current guest stars on it
Never gonna choke on my vomit
Gonna be entrepreneurs
Mother daughter groupies. Farewell tours

I'm not the voice of a generation
Not gonna die at 27
Rockstar death age no more
Another reunion tour

Replace all the members but one
Still pretend it's lots of fun
Fuck the fans. Give me cash.
Tell integrity to kiss my ass

Not the voice of a generation
Not gonna die at 27
Rockstar death age no more
Gonna be a joke and a dinosaur

Drank like Janis but I'm not a Genius
Got Shot like Kurt but I'm not hurt
Where did I go? Where am I now?
I'm still playing in Pu$$y-Cow
Track Name: Secret Track
Hope we don't Suck.
Blah Blah
Fart noise
Drink Tickets